Luister!

Nieuw!
Twee radioboeken, speciaal geschreven voor De Buren, en nergens ter wereld te lezen.  Beluister ze, podcast ze, val er uw kroost mee lastig in de auto, stuur ze door naar vriend en vijand…

Leven mag geen gewoonte worden
Milan (een kindersprookje)

Enjoy!

~ door stijnvranken op 11 mei 2009.

2 Reacties to “Luister!”

  1. Milan is geweldig🙂

  2. beste,

    ik las in een week up van gent een gedicht van stijn, het eindigt als volgt: ik weet zelfs ni of ik jou mijn stilte nog gun (zoiets), kan iemand mij helpen? dank🙂

Geef een reactie

 
