FEEST!

De presentatie van de bundel op 31 januari (Gedichtendag) is wegens omstandigheden enkel voor pers toegankelijk! Jammer, maar wegens het samenvallen met het programma in de grote zaal blijkt het niet anders te organiseren!! Excuus voor de gewijzigde situatie!

Maar niet getreurd! De dag erna, op vrijdag 1 februari, geven we een spetterend feest!!! Een ongeziene Sprekende Ezels-aflevering met live painting, de presentatie van de dichtbundel ‘Vlees Mij!’ en een eindeloze DJ-set erna….

En nu wel volledig gratis en voor iedereen!!

a60-vleesmij-def.jpg

~ door stijnvranken op 25 januari 2008.

12 Reacties to “FEEST!”

  1. En ik zo mijn best doen om overal waar mogelijk tickets te winnen voor gedichtendag in de Arenbergschouwburg zodat ik een nog gegrondere reden had om naar de voorstelling van de bundel te komen. Crimineel…
    What about ‘would be presspeople’?

  2. Uiteraard gigantisch jammer, maar stiekem ook niet want nu kom ik gewoonweg naar de arenbergschouwburg.🙂

  3. Wat jammer, vrijdag ben ik niet (meer) in Antwerpen! Heb ik geen gesigneerd exemplaar, en een Sausage Machine zonder gesigneerde Vlees mij! is als een café z … Bléuèrk! In elk geval: dikke proficiat, gelukkige verjaardag, een super feest en veel succes, Stijn Vranken!

    Je krijgt alvast La Salsiccia d’Oro toegeblogd!!🙂 Jammer toch dat hier geen voorproefje of voorsmaakje van Vlees mij! te vinden is. Of kijk ik niet goed?

    Veel groetjes
    janien

  4. […]             Stijn Vrankens Feest!-affiche […]

  5. Ik heb hem! Hoera! Het was echt gezellig gisteren, zonde dat ik vroeger weg moest om mijn trein te halen.
    Proficiat met je bundel!

  6. Dit is fanmail

    En ik heb hem (nog) niet! Maar jij was gorgeous, Stijn Vranken! Wowowow! Een applausmeter was overbodig in de Arenberg. De Antwerpse dichters hadden het grootste succes – onder wie jij! Je was fenomenaal goed! Je weet dat ik je al meerdere keren ‘meegemaakt’ heb, en dat ik zelfs een zweem van kritiek in een van je reactieruimtes heb ‘verstoven’. Maar dat moet aan mij en het publiek gelegen hebben, besef ik nu pas! Nu pas, nadat ik jou donderdagavond in volle glorie zag acteren! Met volle overgave: ongelooflijk knap gedaan! Eigenlijk ben ik sprakeloos van bewondering! Jou wacht een gouden literaire toekomst. Je zult zien …

    Jammer toch dat ik geen foto van jou heb voor op mijn blogje! Ik heb nog de pijlen gevolgd met jouw naam boven, maar ik zag daar enkel nog boek.be. Ik heb wel Bart Moeyaert en Joke van Leeuwen. Jou niet! Niet dat ik een fotograaf ben, hoor, maar dan was mijn plaatje (!) met strafste applausvangers van Gedichtendag 08 rond geweest.

    Heel veel succes!
    janien, fan

  7. Hoi,
    is de bundel al ergens te bestellen of te koop? Althans, te koop in Nederland?
    Hoop ’t wel namelijk!🙂

  8. Dag Stijn,

    We ontdekten je bij de vieze gasten in Gent. Jou horen … en we waren verloren! We volgden jouw ster naar het oosten en belandden op 31 januari in het verre Antwerpen.
    Maar goed dat we voor de gedichtendag niet nog eens naar je website loerden. Zo kwamen we, onschuldig als wat, op verboden terrein (oei, enkel voor pers!?) en dronken op jou gratis wijn (eten deden we in Cantina) en kregen jouw naam met opdrachtje getekend in de verse, nog warm bloedende bundel
    (we kochten er elk een!) … en niemand die vroeg waar vandaan we kwamen (Gent) en niemand die vroeg waarheen we terug keerden (ook Gent) ..
    wat we nu in terugblik (en terugbloos) nog vriendelijker vinden dan toen …
    Proficiat met de bundel … proficiat met je performance
    Monique, Gerda, Sabine, drie Gentse fans van tussen 40 en 60 jaar
    (ook onze chauffeur-dichter Marnix gaf toe, al was het met enige tegenzin (jaloersheid?), dat hij onder de indruk was van jouw talent)
    ps. We wensen je nog heel veel succes. Wanneer kom je (voor ons) nu nog eens naar Gent?

  9. hoi!
    heb je pas met saint amour gezien in leuven! op slag verliefd geworden op je woorden! bedankt!

    groetjes!

  10. iemand?

  11. @ Thalassa: wat dacht ge van een boekhandel?🙂
    Daar kunnen ze elk boek dat nog in druk is namelijk bestellen…

  12. Nou ik heb de dichtbundel binnen hoor.
    Stijn je was weer fantastisch gister op het inktaapspektakel. Had niet echt gedacht dat je weer aanwezig zou zijn, maar wel dus. Leuk!:)

Geef een reactie

 
