Vlees Mij! verschijnt op gedichtendag…

do 31 jan 2008
Presentatie gedichtenbundel ‘Vlees Mij!’, uitgegeven bij Meulenhoff/Manteau…
Arenbergschouwburg, Antwerpen,

OPGELET: WIJZIGING: OM PRAKTISCHE REDENEN IS DE PRESENTATIE OP DONDERDAG ENKEL VOOR PERS! DE VOORSTELLING IN DE GROTE ZAAL BLIJFT UITERAARD ONVERANDERD. PUBLIEKE PRESENTATIE DE DAG ERNA! OOK IN ARENBERG! MET FIJN FEESTJE EROMHEEN!

Vlees Mij!

> Meer info volgt.

Aansluitend in de grote zaal:
Hoofdprogramma gedichtendag:
met ‘Dingen in gedichten’ als officieel thema.
Bart Moeyaert, Toon Tellegen, Jules Deelder, Roger M.J. de Neef, Corrie van Binsbergen, Erik Jan Harmens en Hagar Peeters, en een streepje Stijn Vranken…   Ook: het allereerste optreden van de nieuwe Antwerpse stadsdichter!

http://www.provant.be/kalender/

~ door stijnvranken op 6 november 2007.

8 Reacties to “Vlees Mij! verschijnt op gedichtendag…”

  1. Hoera!

  2. proficiat met je pubicatie, ik ben u in een verzamelfase geraakt waarbij ik alles aan het verzamelen ben en dan eens ga opsturen naar een uitgeverij…

  3. Eindelijk🙂,
    dit is waar ik op heb zitten wachten.
    Komt het ook in Nederland uit en zo ja wanneer, anders ga ik een oplossing zoeken om het vanaf belgie hier heen te sluizen.
    het gedicht hemelsbang is trouwens hemels mooi!

    lieve groet nathalie

  4. Hoera hoezee…
    Daarvoor verscheep ik mijzelf zowaar naar Antwerpen.

    Mogen wij u trouwens nog eens in Leuven verwachten, de kruidtuin heeft naar meer gesmaakt…

  5. Ik vind de bundel hier nergens… *groot verdriet*

  6. Ik en lezen *zucht* dat voorspelt weinig goeds voor de examens.
    In ieder geval: gefeliciteerd met de bundel. Vanaf dat hij verschijnt spurt ik naar de dichtst bijzijnde boekhandel. Ik kan er de 31ste jammer genoeg niet bij zijn door een laatste examen op één februari. Helaas… ze zijn ook nergens goed voor. Ik kijk uit naar de gedichtendag.🙂

  7. BH gesteld in capitalen, even vreesde ik opnieuw het kluwen BHV.
    Ik prijs me blijde want het vers ontbloot verzoekt mij …een beha.

  8. Ik probeer ook te komen, hoor. Goed dat ik hier op tijd ben aangekomen, anders had ik u nog gemist. De laatste keer dat ik een performance van u meemaakte was op Fahrenheit451 in HetPaleis. U deed daar nog eens netjes over wat we u voordien in De Doelen in Rotterdam voor De inktaap al zagen en hoorden doen. En voordien al op DeNachten. Een vierde keer hetzelfde zou wel een beetje veel zijn … Dat vond het jonge publiek dat ik vergezelde ook al. Ze vonden trouwens dat de spirit er bij u ook uit was in HetPaleis.

    Maar het kan niet alle dagen zondag zijn, dat weten wij ook. Nu komt er dus iets nieuws! Wow! Uw titel alleen al! Heel veel succes! Ik breng mijn camaeraatje mee (niet dat ik een fotograaf ben …) Mag uw foto dan op mijn blogje (=leerblogje voor Nederlands, literatuureducatie met dichters en schrijvers en u komt er dus ook bij, vrouwenblog, Antwerpenblog, tweepuntnulblog, nieuwsblog enz. vanallesblog dus, een uncategorized blog = chaos- in-‘t-kwadraatblog). Aangenaam, Stijn Vranken-de-blogger en veel succes!

Geef een reactie

 
