Posters en Postcards!

Vers van de pers! 

Een set van vier gedichten:
– in posterformaat (A2), kwaliteitspapier, gesigneerd
– postkaarten (10×15 cm)

dus-hoe-ik-je-def-small.jpggeloof-in-de-vrouw-small.jpghet-spijt-me-small.jpgik-wil-small.jpg

Mail naar stijnvranken@pandora.be voor meer info

~ door stijnvranken op 19 januari 2007.

Eén reactie to “Posters en Postcards!”

  1. Hey Stijn,

    ik hoop dat deze link nog werkt.
    Ik heb je gedicht ‘Dus hoe ik je gemist heb’ altijd ontzettend mooi gevonden. Moest er onlangs terug aan denken omdat ik met m’n net overleden grootvader de Guernica gezien heb.🙂
    Heb jij toevallig nog ergens een of twee exemplaren van dat gedicht op posterformaat? Wil ervoor betalen hoor.
    Hoop dat het je goed gaat,
    lieve groetjes van
    aline jacobs

Geef een reactie

 
