In de herfst heb ik anders lief

In de herfst heb ik anders lief.
Met een kleiner hart, met kortere armen,
met meer misschien,
minder u
en meer mij.

Trager ook, met meer afscheid
in mijn streling, meer gedachten
in m’n handen. Stiller. Vager.

Voorlopiger.

________________________________________________________

~ door stijnvranken op 29 december 2006.

4 Reacties to “In de herfst heb ik anders lief”

  1. Wow
    Met open mond en zo zacht mogelijke adem las ik je gedichten.
    Wat ben ik blij, dat je mij de weg naar je blog hebt laten vinden.

    Ik geniet.
    Mijn dank is groot.

  2. Super schrijfwerk, Stijn.

  3. Onderhuids gekruip en geschud aan musculi erector pili.
    Bloedm.z.z. en zo fel, Mijnheer.
    Fragile

    bene
    anna

  4. Vreemd. Mijn lief heeft dat iedere herfst weer. Het lijkt alsof je dit voor haar hebt geschreven. Dank u.

Geef een reactie

 
